Pomoc zdalna
Szybka pomoc online bez wychodzenia z biura! Dzięki bezpośredniemu połączeniu przez sieć internet możemy pomóc przy dowolnym problemie związanym z oprogramowaniem Symfonia lub rozwiązaniami własnymi.
Jak działa pomoc zdalna?
Po uruchomieniu programu TeamViewer i przekazaniu nam identyfikatora, połączymy się zdalnie z Twoim komputerem i rozwiążemy problem. Połączenie jest całkowicie bezpieczne, szyfrowane, a po zakończeniu sesji konsultant nie ma możliwości połączyć się z Twoim komputerem ponownie. Podczas pracy widzisz wszystko, co dzieje się na ekranie.
Jak skorzystać z pomocy zdalnej?
Wystarczy kliknąć w poniższy link i uruchomić program pomocy zdalnej. Następnie należy telefonicznie podać konsultantowi identyfikator, który pojawi się w okienku programu.
Kliknij, aby rozpocząć pomoc zdalną
Helpdesk
Platforma służąca do zgłaszania problemów, poprawek, zapytań o nowe funkcjonalności.
Platforma do obsługi zgłoszeń serwisowych. Jakiekolwiek pytania i wątpliwości prosimy kierować w systemie Helpdesk.